Карбон СервисО полиграфии

Видавничий світ змінюється. Колись публікація книжки була привілеєм обраного кола авторів, з якими воліли працювати видавництва. Сьогодні ж опублікувати книжку може будь хто – блогер-початківець, поет-невдаха або талановитий школяр.

Змінився й зміст поняття «Самвидат». Й три ключові фактори, що спричинилися до цього – це можливість друку на вимогу (Print-on-Demand), вплив Amazon (контролює до 70% продажів електронних книжок у світі та до третини продажів усіх книжок) та маркетинг в соціальних мережах.
Сьогодні через зростаючий вплив цифрового світу на сферу друку відбуваються значні зміни у видавничій діяльності та, відповідно, у секторі «Самвидату».

Ось деякі основні тенденції, властиві видавничому світу сьогодення.

  • Популярність розкішних видань та видань з яскравим художнім оформленням. Поціновувачі книжок деталі частіше стикаються з ними за межами полиць у книжкових крамницях. А пересічні споживачі скоріше звернуть увагу на розкішне книжкове видання або принаймні на книжку з незвичайно оформленою обкладинкою.
  • Цифровий контент книжок в стилі Fusion. Деякі книжки матимуть цифрові елементи, такі як доступ до дискусійних та фан-форумів, посилання на додатковий відеоконтент та багато іншого.

Книжка с цифровими елементами

  • Друковане видання як атрибут справжності. Автори та видавці, які придбали аудиторію та вплив у цифровому просторі, звертаються до друку не лише для монетизації контенту, але й для підвищення власного авторитету і «справжності» творів.
  • Книжок більше, ніж читачів. Раніше книжки, які не продавалися, знімали з полиць, щоб звільнити місце для бестселерів або нових надходжень. Це обмежувало конкуренцію.
    З іншого боку, електронні книжки в багатьох випадках взагалі не виходять друком.

Навіть у найбільших книжкових крамницях вибір книжок обмежений

Здавалося б, авторові-самвидатівцю легше вийти на арену електронних книг. Але цифрові переваги швидко зникають, бо кількість книг у мережі зростає в геометричній прогресії, й читачі врешті-решт не встигають їх читати.
Отже, сьогодні конкурентна боротьба точиться як в сегменті електронних, так і в сегменті друкованих видань, й важко сказати, де вона гостріша.

  • Kindle Unlimited. Ця програма, за якою надається необмежений доступ до бібліотеки з 600 000 книг і тисяч аудіокниг лише за $9,99 на місяць (перший місяць користування – безкоштовний) певною мірою нівелює переваги електронних книжок. Адже користувачам Kindle Unlimited книжки обходяться значно дешевше, ніж зазвичай коштували електронні книжки. Це може призвести до подальшого зниження переваг електронних книг
  • Професійний підхід. Конкуренція на ринку «Самвидату» дедалі зростає, тому, щоб бути поміченими, авторам треба докладати зусиль і надавати перевагу більш витонченим, іноді навіть провокативним обкладинкам книжок. А для дизайну навіть електронних книжок треба залучати професійних фахівців.

    Дизайн книжкових обкладинок – чудовий спосіб максимізувати силу мінімалізму

  • Тенденції дизайну. Надавайте перевагу яскравим кольорам, захоплюючим фотографіям, унікальним можливостям друку та елементам постдрукарського оформлення.
    Дизайн книжкових обкладинок – чудовий спосіб максимізувати силу мінімалізму й водночас втілити інноваційні та творчі способи художнього оформлення книжки. Імпровізуйте! Висока чіткість та контрастність, нейтральні кольори, велика кількість вільного простору — є чимало способів зробити так, щоб ваша книжка стала помітною.
  • Співпраця — це шлях уперед. Звичайно, продати друковану книжку більше шансів має автор, якому вдалося зібрати аудиторію в цифровому світі: за допомогою Соціальних мереж та власного сайту.
    Цікаво, що автори-самвидатівці підтримують одне одного, розміщуючи рецензії та поширюючи інформацію про твори. Цей масовий маркетинг із зростанням конкуренції буде дедалі ширитися.

Масовий маркетинг, в рамках якого автори самвидатівці підтримують один одного, буде лише ширитися

Ми й надалі будемо бачити, як блогери, автори та впливові медійні особи працюватимуть разом, щоб впливати на аудиторію один одного задля взаємної вигоди.

У «самвидаті» успіху завжди досягали розумні, ділові митці, але сьогодні культурні та медійні тенденції справляють додатковий вплив на методи самвидату.

На ринку видавничою справи та поліграфії представлено більше інструментів, ніж будь-коли раніше.

Й як використати ці інструменти, залежить здебільшого власне від авторів, які хочуть видавати свої твори.

А ми зі свого боку завжди порадимо як видати й надрукувати книжку щонайшвидше та максимально якісно!

Надрукуємо Вашу книжку у твердій чи м’якій палітурці!

Наклади – від 1 примірника!

За потреби надамо послуги редагування та верстання, індекси.

Звертайтеся:
Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 220
Пн-Пт 10:00 — 19:00
Тел.: +380 (44) 494-24-91 (багатоканальний)
Тел: +380 (44) 528-24-91
E-mail: orders@karbon-service.com.ua